Uw steun!

Wat vragen wij van u?

In de eerste plaats vragen wij uw gebed: voor jonge moeders en hun kinderen die het moeilijk hebben, voor de vrijwilligers van de stichting en voor ons als bestuursleden.

Daarnaast kunt u ons ondersteunen met een eenmalige of periodieke gift aan de stichting. Het bankrekeningnummer van de Stichting Gezi(e)n Worden is: NL 62 RABO 0302 8782 38.

Verder kunt u de stichting steunen met “specifieke sponsoracties”. Dit zijn acties die in eerste instantie bedoeld zijn voor de jonge moeders in de huidige opvanglocatie van Stichting Timon in Zwolle-Stadshagen (samenwerking met Stichting Timon). Maar ook voor jonge moeders elders in Zwolle, houden we sponsoracties. Bij een specifieke sponsoractie moet u denken aan een specifieke gift waardoor de stichting het volgende aan kan bieden:

• LUIERPAKKET t.w.v. circa € 30. Jonge moeders die het financieel moeilijk hebben en die bij de vrijwilligers van de stichting bekend zijn, krijgen een luierpakket voor hun pasgeboren baby aangeboden.
  • VERJAARDAGSDOOS t.w.v. circa € 30. Een jarig kindje dat verblijft in de opvanglocatie in Zwolle-Stadshagen, krijgt een “verjaardagsdoos” met taart, drinken, vlaggetjes, uitnodigingskaartjes, cadeaubon Bart Smit, etc. aangeboden, zodat de verjaardag van het kindje “gewoon” gevierd kan worden!
  • STARTPAKETTEN met bijvoorbeeld handdoeken, beddengoed, etc. Bij binnenkomst in de opvanglocatie in Zwolle-Stadshagen, krijgt de jonge moeder – afhankelijk van haar situatie – een “startpakket” aangeboden; variërend van € 50 tot € 100.

Als u een bijdrage aan een specifieke sponsoractie wilt doen, dan kunt u een seintje van ons ontvangen zodra zich een specifieke situatie voordoet. U kunt zich hiervoor aanmelden door een e-mail te sturen aan: info@stichtinggezienworden.nl.

Tot slot willen wij vragen of wij u onze nieuwsbrief mogen sturen. Zo ja, wilt u ons uw mailadres doorgeven via info@stichtinggezienworden.nl. Met de nieuwsbrief, die wij u twee keer per jaar willen toesturen, houden wij u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen/werkzaamheden van Stichting Gezi(e)n Worden.  U mag onze nieuwsbrieven overigens zonder onze toestemming doorsturen aan derden.